POTREBUJEM sa naučiť KOUČOVAŤ! Je to pravda??
Podľa štúdie Medzinárodnej federácie koučovania z roku 2014 až 99 % ľudí, ktorí prešli koučingom potvrdilo, že boli spokojní so skúsenosťou s koučingom...a 95% z nich by ho absolvovalo znova...
Tak keď tento typ rozhovoru ľuďom vyhovuje, prečo to nevyužiť pri práci v tíme, firme, zákazníkoch...
Cieľom koučovacieho rozhovoru je pomôcť koučovanému ujasniť si, čo vlastne rieši, uvedomiť si, čo je v tejto záležitosti pre neho najdôležitejšie, aké má možnosti, čo mu môže pomôcť a ako bude konať. Čo odlišuje koučing od iných pomáhajúcich rozhovorov je, že kouč nerobí „diagnostiku problému“ ani neponúka poučenie alebo riešenie...je to partnerský rozhovor, plný rešpektu a pomáha človeku oprieť sa o jeho vlastnú silu...zdroje...tým stúpa jeho zodpovednosť, angažovanosť a motivácia...