Diskusia na tému Koučing v práci HR manažéra

Manažéri riešia v práci celú kopu situácií a problémov, na ktoré neexistujú jednoznačné návody a preto im zaberajú hodne času. Napríklad "mám podriadeného ktorý je demotivovaný neustálymi zmenami vo firme, a mňa už unavuje ho stále motivovať"..."potrebujem si pýtať od šéfa zvýšenie platu, robím prácu aj za kolegu ktorý dal výpoveď a rok nevieme nájsť náhradu"..."človek z môjho tímu je veľký talent a ja nemám šancu mu pridať odmeny"..."tím je po korona situácii nejaký odpojený, každý je iba sám pre seba, už to akoby nebol ani tím"...a podobne...Je vám to známe? Každý v biznise kto riadi tím sa stretáva s podobnými situáciami... A za kým ísť? Ako prvé idú manažéri na HR. A HR manažér či špecialista poradí, pomôže, vymyslí...a niekedy dochádza inšpirácia, veď tie situácie sú také špecifické a je ich toľko...Ako sa s tým vysporiadať? Jednou z možností sú koučovacie otázky, kde sa zmapuje situácia a manažér si pomocou nich urobí viac jasno v tom čo potrebuje a aké sú možnosti v jeho situácii...Koučing sa v práci HR manažéra už v dnešnej dobe stáva samozrejmosťou, lebo mu uľahčuje riešenie pracovných dilem, ktoré sa na neho valia v práci...neunaví sa pritom tak a zároveň pomáha...
O týchto témach sme sa rozprávali za "kulatým stolom" ktorý sme moderovali na online Konferencii psychológie práce a organizácie 2021v Olomouci teraz v máji. https://ppao.upol.cz/program/
o výcviku tu:https://www.koucovaciaskola.sk/kurz-biznis-koucing